07.01.2009

Jobb Jobb :)

Da sitter jeg på jobb og storkoser meg ! Masse trivelige mennesker som kommer innom og tar en liten prat. Kjempekoooos :D

Temaet med å dra på en sydentur kom opp igår når jeg prata med Jøran på tlf.. Så om noen er gira på en sydentur, si ifra ! Jeg er med ! Hvor godt hadde det ikke å komme seg litt vekk fra snøen, isen og kulda litt? Til en herlig og varm plass? Høres herlig ut det da :D
Litt fyll og litt opplevelse er jeg ute etter, ikke bare ravfylla.. Vil nyte det gode liv litt !

Ellers har jeg kommet overraskende langt med planleggingen min ! Vet hvordan jeg vil ha det, hvilke sponsorer jeg vil ha. Så nå blir det spennende når jeg skal begynne å søke da ! litt for spennende dette egentlig .. Hva om jeg faktisk får lov til å starte? Da blir det VELDIG mye å gjøre fremover gitt. Blir sikkert lite å se til meg da, så derfor vil jeg ha med meg venner til syden ! Før jeg starter det travle liv !

Men men, nå må jeg fortsette med arbeidet mitt jeg..

Snakkes

*klem klem*