25.01.2009

For ei helg !

Lenge siden jeg har skrevet nå fant jeg ut, men jeg har også gjort mitt de siste dagene da. Husker faktisk ikke om det står noe om det i mine tidligere poster om hva jeg gjorde i helga men.. Glemsk som jeg er.. :p
Uansett, på fredag så var jeg på jentefest sammen med Aina og noen venninner av henne. Vi hadde det utrolig gøy på festen med masse forskjellige drinker og Gitar Hero. Dere jenter vet vel hvor mye liv det kan bli på en jentefest ;)
Når vi kom ut på byen så husker jeg ikke mye.. Vet bare at jeg shotta noe som het Mythe eller noe, veldig godt der og da. Men om det er godt nå vet jeg ikke. Så om jeg gjorde noe sprell vet jeg faktisk ikke. Har heller ikke noen blåmerker, så må ha berga turen hjem til bror og opp alle tappene hans. Heldigvis.
Håper det blir en sånn real jentefest igjen ! Kjempekoslig og kjempe gøy ! Dette var midt i blinken for min del :D
Lørdag var jeg bare helt utrolig fyllesjuk ! Aldri vært så ille som dette før. Vondt overalt, kvalm, verdens mest intense hodepine. Så skal innrømme at det var meget godt å bare daffe på sofan til bror med Wii! . Passa meg utmerket ja. Bror var så snill at han lagde taco til Thomas, TomK og meg. Kjempegodt ! Taco er jo en slager uansett da men :p
Var koslig å få litt tid med deg igjen bror. Trengte det virkelig ! Kommer sikkert til deg snart, håper jeg i hvert fall ;) elsker deg kjære bror ;* Du er besteste broren noen man kan få ! Jeg er virkelig heldig som har deg ! Skal bli flinkere til å nevne dte til deg, så du får det skikkelig gnidd inn i hodet ditt ;) YOU RULE ! ! ! ! !

Nå sitter jeg på jobb og stor koser meg som vanlig da :D Bare å komme innom på besøk, alltid like koslig det ;)

Klem Klem