18.02.2009

Kaldt ! !

Lenge siden jeg har skrevet nå fant jeg ut, så må vel skrive noen ord .. Ikke det at det kommer så mye interresant akkurat ..
Det er ikke så mye rush idag, noe som kommer av været tror jeg. Og helt elendig føre ! Var ganske gøy å gå til jobb idag ja. Ikke helt forberedt på at det regnet ute, og langt i fra forberedt på slaps ! Så nå sitter jeg på jobb i bløt bukse og bløte sokker .. Det anbefales ikke når man jobber i en liten butikk hvor døra går opp og igjen .. Brrr ! Regnbukse og andre sko i morgen ja ! LETT ! !
Får bare satse på at jeg ikke blir syk nå, har ikke tid til det rett og slett .. Kommet i gang med studiene også nå så .. Mye jobbing er det og framover .. Koslige greier ;)
Uansett, nå har jeg vært på jobb i 3 og en halv time og på den tiden har jeg spilt Mario og det der Sonic spillet og telt 50-øringene i kassa .. Var litt mer enn 100.- for å si det sånn ..
Gleder meg virkelig til god og varm seng nå faktisk .. Får satse på at lille Jøran får sovet godt inatt og slipper den fæle hostinga si stakkar ..
Forresten, i går fikk jeg et litt uvanlig besøk .. Remi kom med en liten fugl som hadde vært inne i et hus siden Søndag stakkar .. Uten mat og drikke .. Remi prøvde og redde den lille søte stakkaren, men måtte gi fra seg sitt lille liv .. Så all kred. til Remi for at han prøvde !!


Nå klarte jeg faktisk og søle kaffe utover hele greia her, så må slutte med skrivinga for nå.. Flinke meeeg !!


kisses