22.02.2009

Oh my god !

Jada, så var nok ei helg ferdig .. Ei såkalt arbeidshelg .. Jobba sent igår, dro på fylla og jobber nå .. Skal heldigvis ikke jobbe lengre enn til 11oo da, THANK YOU RONNY ! ! :D
Men igår? Pianobaren? I looove it ! Minner meg faktisk litt om DownTown på en ukedag :p Koslige greier :D
Dere skulle forresten sett DÈT fallet jeg hadde der igår .. Å fytte hælvette sier jeg bare .. Noe så vondt som jeg har i dag skyldes vel gjerne det fallet .. Verste var at jeg lot som ingenting etterpå.. Full nok da sikkert :p wupsi :p Men de skulle fiska noe mot det glatte gulvet .. Ikke enkelt å gå me høye pumps å sinnsykt glatt steingulv altså ! ai ai ai ! Det huskes til neste gang gitt ..
Og hva faen er det med falske folk ?? Greit, jeg var det selv før .. Men etter en viss periode, så vokste jeg meg fra det .. Thank god ! !
JEG BLIR KVALM AV DEG ! ! ! Glad jeg ikke er venn med deg .. Virkelig ! ! Hadde skjemtes om jeg var det .. Eventuelt sagt ifra om at det der er bare å legge fra seg .. Ikke rart jeg er kvalm idag vettu .. Bare tanken av deg får meg til å kaste opp ! ! Du eier ikke verden selv om du er pen, frøken ! Jeg kjenner deg heldigvis ikke, og skal ikke uttale meg noe om livet dit .. Men vær så snill, voks ifra deg det der .. Du blir bedre likt .. Tro meg, jeg vet .. Skulle gjerne skrevet navnet ditt her, men så slem er jeg faktisk ikke ! Omtenksom som jeg er ! Det hadde du ikke trodd, eller hva ??
Ja faktisk, til dere som ikke kjenner meg, og sier dritt om meg .. Hva faen er problemet deres ?? Hva i svarteste helvette har jeg gjort dere ?? Vær så snill, fortell meg ! ! Jeg er så forbaska lei av baksnakking ! Og om noen som faktisk kjenner meg, snakker om meg til deg .. Betyr det at du kjenner meg da ?? NEI ! ! Gi fra deg en mening når du har blitt kjent med meg ! !
Jeg kan godt være ærlig her og skrive om hvordan livet mitt har vært de siste 5 årene .. Men det er ikke verdt det i det hele tatt .. Jeg har opplevd mer enn dere tror .. Så tenk dere om før dere sier noe ! ! !

Takk ! !