25.02.2009

tattoooooooo :D


Ja,det har vært mye snakk om tattiser i d siste .. Og jeg MÅ ha meg en tattis snart, jeg vet hvilken og hvor jeg skal ha den .. De jeg har snakket med om dette, vet hvilken og hvor jeg skal ta .. Problemet er, cash og så inni granskogen til smerter .. Tror jeg da .. Tattis over ribbeina er vel ikke akkurat den beste plassen å "pynte" seg på .. Men, jeg SKAL ! ! OM noen blir med meg og holder meg i handa, hadde det hjulpet en del tror jeg .. Skvise flat ei hand hjelper MYE når man lider litt :p Eller hur ? Noen som melder seg frivillig ?? ;D
Ellers er alt som det skal være .. Untatt det forbaskade været .. Hva om Norge hadde vært som i syden ? Varmt året rundt ? Og man måtte reist UT av landet for å oppleve snø ! Åh, det hadde vært så greit digg det !
Noen mener at man savner sommeren på vinteren, og at man savner vinteren når det er sommer .. Dere er ikke gode i hode deres :p Ok, det er gøy å rusje med sånne svarte gummiringer nedover en sinnsykt brett og lang bakke med et lite søtt hopp på.. MEN, tenk og rusje ned ei vannsklie som er akkurat samme ? Bare med masse sol og varme ? ååh, herlig !!
Nei, må fortsette med jobben min jeg ;)
Kos dere godtfolk ! ! Dere vet selv hvem dere godtfolk er :D
LOVE YOU GUYS ! !
~kisses~