26.02.2009

Weeee ! !

Idag er siste kveldsvakta på nesten ei uke .. Godt med fri nå ja ! Må kanskje legge en liten plan om hva jeg skal gjøre denne uken .. Ikveld drar jeg hjem til Vanvikan ;D Blir godt å komme hjem til mor, far, baby'n min Asti og ikke minst, SENGA MIII ! ! Kommer til å sove som Tornerooose ! Blir såå godt ! Spesielt om jeg har med meg pc'en min så jeg får sovnet til Enya .. Det anbefales til dere alle ! Man sover så utrolig godt ! Prøv det, dere taper ikke på det ;)

Egentlig har jeg ikke så mye å skrive om men :p
Gleder meg bare villt til helga !!! God Damn it !! Og ikke minst, fikk lønn idag, så hva KAN å galt ? Driter en lang en i været nå :p Bare det blir fint til neste onsdag ;D *mihi*

Meeen, ha ei fiiin helg om jeg ikke skriver noe før etter helga :p Don't knooow :p

~kisses~