14.01.2009

WOHO ! !

Da fikk jeg til min første hamburger som jeg faktisk måtte vente på at dne ble ferdig stekt ! Behynner å få det inn i fingrene nå føler jeg ! Blir fort litt værre når det er flere som skal ha burgere samtidig da. Stress ja liksom.
Er på jobb og storkoser meg som vanlig jeg vettu. Er helt utrolig hvor mange koslige mennesker det er der ute. Blir så glad i meg når jeg jobber her.
Uansett, de siste dagene har jeg ikke akkurat vær i noen storform, har brukt senga mi godt de siste dagene for å si det sånn. Sikker på at jeg har liggesår overalt på kroppen. Å hodepine konstant etter det sinnsyke fallet mitt som jeg hadde natt til lørdag, au au au.. Redda meg ikke selv med hendene heller, var travelt opptatt med å snakke i tlf med Stig Roar. Så rett på hodet datt jeg. Kjente det ikke så godt der og da, men dagen derpå. AU ! Snakkes om 3. Verdenskrig da ! Det var smertefullt og en søt kul i bakhodet. Forbanna glattisen ! Trives best på bar bakke altså.
Fremover nå, blir jeg travelt opptatt, idag jobber jeg. Imårra er det Steinkjer-tur med mor og far, fredag er det fylletur i byen sammen med bror, Thomas og kanskje muligheter for å treffe på Stig Roar.. Får sikkert med flere tenker jeg ;) Også søndag er det jobb. Blir visst lite med studier og planlegging fremover gitt, men blir da sikkert noe til neste uke ! Litt godt med pause fra alt også vel? ;)
Så, om noen skal ut å rocke byen på fredag, SI IFRA DA :D

Koseklemse ;)