08.01.2009

Oi oi oi ! !

Oi oi oi ! For en kul start på arbeidsdagen idag ! Fikk se at skolebussen ble blåst av veien, da snakker vi sterk vind altså !
Men, er det bare jeg som synes det er koslig med sånn stygt vær som det her? Man trenger da ikke å kjøre ( da tenker jeg ikke på de som MÅ kjøre til jobb ), man kan jo bare sitte å kose seg hjemme med en god film og snadder. Høre på at vinden suser forbi. Jeg er evig takknemlig for at jeg ikke er uteligger akkurat nå, virkelig. Stakkars mennesker.. Tenk å sitte ute nå da ..? Usj ..

Men men, nok om det.. I morgen blir det en veldig tung dag for mange av mine bekjente.. Ikke akkurat noe lett dag for meg heller.. I morgen er det Espen som skal begraves.. Jeg vil gi alle mine tanker til familien hans og hans nære .. Jeg kan ikke forstå hvor vondt det er å miste noen så nære .. Kondolerer så utrolig mye ! !

Hvil i Fred Espen .. :'(