13.05.2009

Chill rett og slett


En litt uvanlig start på dagen idag må jeg si .. Våkna på tvers i senga med katta omtrent oppå hodet .. Litt kos egentlig, for katta mi er ikke bare bein .. Den er feit som bare det ! Så var som å kjenne en myk og god bamse kose og purre oppå meg .. Baby'n min er herlig og god å ha i blant .. Jeg har funnet ut at katter kjenner sine eiere mer enn man aner det selv .. Som Asti bruker, så kommer den og "trøster" meg når jeg er lei meg, og når jeg er veldig glad vil den leke med meg .. Selvfølgelig leker jeg med den, noe så humoristisk skal man lete lenge etter .. Vær gang han prøver å komme seg under sofan for å gjømme seg, får han bare halvparten av kroppen under .. Så man ser 2 langstrakte bakben, hale og en feit klump som stikker ut av sofan .. Skal prøve å få tatt et bilde av det engang .. Det er verdt å se !
Nok om det, ikke akkurat det jeg skulle skrive om nå .. Mens jeg venter på å dra på jobb, leste jeg gjennom masse forskjellige blogger .. Og jeg blir helt satt ut hva forskjellige mennesker legger ut til verden .. De kan umulig være oppmerksomme på at hele verden kan lese bloggen deres ?? Noen har til og med lagt ut litt dristige bilder av seg selv og skrevet litt for mye om sexlivet deres .. Det er sikkert noen som liker å lese om dette, men er de klar over at det kan sitte en gammel mann å "ha seg med seg selv" til dette ? Denne personen var 16 år .. Hadde den personen vært mye eldre hadde jeg ikke brydd meg om det noe spesielt .. Men 16 år ?? Come on ! Håper for hennes del at ikke noen av hennes slektninger ikke kommer over bloggen hennes .. Det der var drøyt .. !!
Gjett om hun kommer til å angre om litt .. :p
Skriver litt mer senere ikveld .. Sikkert ikke mye å gjøre på jobb idag heller gitt ... :)
Snakkes ;)
~* kisses *~