01.05.2009

Sommer å sol, pils å pøls !

Ja, hadde ikke det vært digg idag så vet ikke jeg .. Det er så forbanna typisk at det blir så vanvittig fint vær når jeg må jobbe ! Ja, helst når jeg har arbeidshelg også ! Er det ikke meldt regn til imårra da ? Hørte noen rykter om det, så da skal jeg godte meg litt ;D

Fikk møte den hvite duen idag også, snakket litt med den idag da .. Følte meg veldig smart der jeg sto å snakket .. Den så veldig dum ut der den gikk rundt må jeg si .. :p
Hva jeg sa er ganske så hemmelig egentlig .. :p Duresnakker'n, det er meg .. Høhø :p

Ikke så mye vesentlig å skrive idag heller gitt .. Har fått komplimenter av kunder idag da .. "Du stråle opp" , " D va no så kosli å kom inn t ei som faktisk smile mot mæ, d e itj kvar dags nei" .. Er ikke det kos å høre da ? :D Av ukjente kunder liksom .. !

Men men, dere som har fri får kose dere idag da ! Gjerne ta et par utepils for meg ;)

~* kisses *~