02.05.2009

Jadda !

Regnet kom som bestilt , virkelig ! Hadde det vært sol og varme idag hadde jeg nok skreket litt faktisk .. Er så forbanna kjipt å sitte inne på jobb å se på sola ute .. Håper virkelig det blir regn imårra også .. Da skal jeg jobbe en lang dag .. Endelig ! Blir godt men også litt slitsomt ..

Idag funderer jeg faktisk på om jeg skal ta en svipp tur til hotellet for å sjekke livet og snakke litt gossip med venner .. Er vel en liten stund siden nå .. 2-3 helger siden eller noe sånt .. For dårlig fra min side altså ..

Igår kveld gjorde jeg noe så dumt at jeg ringte på bror .. Han hadde bursdagsfest igår, å gjett om jeg ble syyk etter å være der da .. Hørtes ut som de hadde det vanvittig gøy igår ! Så jeg MÅ ta det igjen til neste helg .. Eller hur bror ?? Du er med på livet du vel ? :D Du og Thomas .. Fiiint det ;) Gleder meg allerede !

Men men, kanskje vi snakkes ikveld ?

~* kisses *~