10.05.2009

Sliten ? Veldig !


På fredag møtte jeg Jannicke i sentrum i Trondheim for å shoppe litt klær og alkohol til fredagens fest .. Lite visste vi om hvor hard den fylle kom til å bli .. Vi dro på Lille London før vorset for å smake litt Irish .. Og den på Lille London var bare KANONBRA !! Har aldri smakt en så god irish før ! Og jeg har drukket noen glass med irish for å si det sånn .. Vi dro på vorset i ca 19oo tiden for å ordne oss å drikke oss mer brisen .. I 2200 tiden dro vi tilbake til Lille hvor vi møtte Heidi og Marius .. Å jada, vi drakk ! Mye ! Jeg husker ikke helt hva som sjedde etter vi dro inn på Crash .. Da er det bare små detaljer som kommer opp .. Når vi kom på nach ble det også bra med liv .. Jeg, Stian og Martin holdt ut til 09oo tiden .. Åja, vi drakk whiskey fram til da .. Gjett om jeg var sliten igår ! Hadde null energi i hele går, sliter fortsatt med energien enda .. Så blir godt med fri i morgen for å si det sånn .. Jeg håper virkelig jeg lærte på dette !

Og Jannicke er beste venninna jeg noen gang kan få ! Vi har det så utrolig gøy sammen :D Så håper virkelig du blir med meg på en sånn tur igjen når du kommer tilbake !! :D


Nå er det jobbing i 10 timer, må bare tenke det positive i det ;) Ching Ching ;)


Vel, snakkes senere ;)


~* kisses *~