11.05.2009

vet ikke hva som skjer .. men noe er galt ..

Er det bare jeg som er i dårlig humør for tiden ? Eller, de siste dagene ? Vil vite om det bare er noe i lufta eller om det bare er meg ... Alt er bare så rart å uggent .. Jeg tenker for mye på ting som det ikke er nødvendig å tenke på i det hele tatt .. Jeg har hjertebank og har mistet matlysta så det holder .. Spiste kun 2 gang i går, wok til frokost og 2 brødskiver med egg klokken 22oo igår .. Idag har jeg spist 2 smørbrød som jeg brukte over 1 time på .. Jeg er også veldig sinna for småting, noen gang kan jeg faktisk drepe kjennes det ut som .. Vel, det har sin grunn .. Men det tar jeg ikke opp her .. Det blir for privat .. Jeg er sliten uten grunn , orker rett og slett ingenting .. Glad jeg har den jobben jeg har for å si det sånn .. Er jo som å sitte hjemme, bare mye mer sosialt :p

Jeg må bare få takke de gooode vennene mine som er her for meg, hva hadde jeg gjort uten deres gode humør ?? <3

Når vil jeg ikke skrive mer rett og slett .. Så dere som kan, ha en fiin dag videre !!

~* no kisses today *~