30.04.2009

:)


Jeg er trøtt og sliten .. Hvorfor blir man mer sliten når man er ute i sola å gjør aktiviteter enn om man gjør de samme aktivitetene ute på en grå dag ? Er det på grunn av mysinga eller no ? :p

Anyways, idag har jeg gåtteg tur, sykla meg en tur, rocka litt rundt med rokkeringen og hjulpet mor litt i hagen så den er fin å vellstelt til sommeren er i gang :) Så nå er jeg rimelig sliten skal jeg si dere .. Men det er godt, for da slipper jeg å få lysten på alkohol som mange av dere har i dere akkurat nå .. Og i helga har jeg arbeidshelg og skal være hjemme i Vanvikan for å slippe å bli frista av alkohol .. Jeg er så utrolig svak på det punktet .. :/ Noen som kan stramme meg opp der kanskje ? Gi meg bedskjed på FB via post eventuelt .. :)


Forresten, dere jeg kjenner som er russ i år skal gi meg russekort .. Ja, jeg vet jeg kanskje er barnslig som vil ha russekort .. Men jeg vil ha det med meg resten av livet og mimre .. Så russekort er fint å ha som minne .. Minner er kos <3>

Har forresten fått skille idag, utrolig digg da ! Endelig steiker sola som den skal ! Og fortsetter været sånn så er det jaggu meg tidlig sommer i år ! Var opp i 21 grader hos oss i Vanvikan idag, liiite digg da ! Så må si at russen er meget heldig med været i dag ! Finfin start på dere ;)


Men, Russ09, vær greie å vis respekt selv om dere er russ .. Dere eier ikke verden av den grunn .. ;)


Baksnakkes ;)


~* kisses *~