08.04.2009

Fast & Furious




Var å så denne filmen på Nova igår .. Jeg må innrømme at jeg ble LITT skuffa .. Forventa faktisk litt mer bil i denne enn i de andre .. Det var mindre bil og mer handling i denne .. Begynte faktisk å kjede meg litt !! Og lille salen på Nova har ikke bra stoler, jeg fikk vondt i knærne mine og i ryggen .. :/ Men ellers var filmen ganske så bra .. :p Jeg vil ha mer motorolje i neste Fast & Furious filmen .. Om det blir en såklart .. :)


Også, vil jeg bare vise frem min nydelige lille tjukke baby'n min :) Er han ikke fin ? Blir alltid glad når jeg kommer hjem og hører mjauinga til Asti gutten min :D Og er ikke bildet fint ? Min bror som har tatt det ;) Der fikk du litt reklame også bror :p Han har fotografi i fingrene ! Bildene hans er utrolig fine til at han er nybegynner ! Skills !
See yah l8ers m8ers !
~* kisses *~