05.04.2009

Skryt Skryt Skryt !

Når jeg var ute igår, fikk jeg mye skryt av bloggen min .. Jeg blir så utrolig glad for skryt av ting jeg gjør ! Det får meg til å fortsette med dette, dere leser det jo faktisk :D Det varmer godt i hjerterota når jeg får vite at dere leser den, det betyr jo tross alt at dere er nysgjerrige på hva jeg gjør i livet mitt .. Og det liker jeg veldig godt :) Fikk også mye skryt over hvor søt bloggen min er <3 Søte er dere selv herlige individer :* Digger dere !!

Må nesten gi litt skryt til Sigrid og Astrid som hadde lagd brownies igår, de var utrolig gode ! Selv om de stresset mye på 2 timer med middag og sminke og alt det der ;) Fikk høre den et par ganger igår ja ;) Flinke er dere ! Jeg bestiller med dette et brett med brownies fra dere, eller en av dere ;) Så gode var de :D

Det var utrolig godt å være sammen med noen av vennene mine igår, selv om det ble veldig sent for meg .. Det var virkelig verdt det .. Får ikke møtt dem så ofte .. Kan ikke få sagt det nok, men dere er guddommelige ! ! Dere er så forbanna gooode ! Husk det :D

Love you !!

xoxo :p