16.04.2009

Fin dag .. Sånn egentlig ..


Klokka er ikke mye enda, men har vært våken en stund nå .. Får ikke sovet så godt om dagen, det er slitsomt .. Jeg blir jo helt ødlagt av dette .. Fått beskjed av legen at jeg må ta det litt med ro .. Kjedelig å bare slappe av hele tiden når man egentlig har så mye energi å få ut .. Men jeg er bare glad for at jeg i det hele tatt har våknet idag, for så smertefullt har jeg det om dagen :p Ille ass :p Men sola skinte den, herlige greier å vite at sommeren er rett rundt hjørnet !! Litt synd at skyene er sterkere enn sola, så de tar fort overhånd å gir skygger til Norges land .. :/ Men men, sånn er det bare .. Skal ikke klage på været, bor jo tross alt i Norge :p Noen som blir med å flytter til varmere strøk ? Spania eller noe ? Gå et bartender kurs or somethin' .. :D Hadde vært fett det, men blir vel bare med drømmene som vanlig ;p

Forresten, jeg ønsker meg så en hund ! Helst en dalamtiner, så fine som de er .. Ikke minst glade og de har mye energi .. Det liker man .. Men har også lyst på en liten hund, som Fransk Bulldog :D De er så forbanna tøffe ! Noen som vet om noen som har å selge i nærheten ? Eller kanskje en omplasseringplass hvor jeg kan gi et godt hjem til en hund som ikke har hatt det så bra der hunden var før .. ?


Det er kos å slå på TV'en og det første man hører er låta Rehab med Rihanna .. Da tenker jeg på det at jeg skal holde meg edru til 17 mai .. Tror det kan bli hardt for meg .. Jeg er jo tross alt partyløvinne ! Har prøvd å la vær å drikke på et par fester de siste helgene ( ikke påskehelga ) , klarte meg forsåvidt ganske bra .. Men måtte jo såklart smake litt å bli med på livet .. Selv om jeg skulle på jobb dagen derpå .. Smart tenkt føler jeg .. Må slutte med denne drikkinga føler jeg .. Men så er jeg tross alt bare på midt 24. år .. Skal man blir ordentlig bare for at de fleste på min alder er det ? For de synes det blir for barnslig sånn som jeg oppfører meg i fylla ? Jeg gir da vel faen i hva andre synes om meg når jeg er i fylla, jeg liker å ha det gøy .. Jeg gidder ikke å bare sitte i en soffa-krok å se stygt på andre for at de har det gøy å danser å gjør diverse ting som man ikke gjør i edruelig tilstand .. Hvor gøy er det å ha med ei/en som sitter sånn der på fest da ? Party-poopere kan finne seg en egen fest med sin egen art .. Så det så :D

Også har vi fjortisene som tror de er voksne .. Hva er greia med å grine på fest å si at det er sååå synd på meg for den å den grunnen, tror du vi andre gidder å bry oss om en sånn liten fylleting ? Vet jo at du bare er ute etter oppmerksomhet .. Har tross alt vært der selv .. Men jeg hadde det i hvertfall mer gøy enn å gidde å sitte å grine ! Ja, jeg grein på mine fester jeg også.. Men ikke alle !

Huff, trenger å komme meg bort fra Fosen ! Gleder meg til neste år ! ! Blir så sinnsykt digg å komme seg bort fra alt og alle å bare stå på mine egne bein ! Kanskje jeg blir savna litt også ? ;p


Oi, så mye jeg hadde på hjertet i dag a gitt :p Jaja, har dere noe å lese å le av :p hehehe ;)

Veldig mye unyttig som vanlig .. ;p


Håper dere koser dere når du leser bloggen min da ;p


~* kisses *~