20.04.2009

Trøtt med sol i trynfjøla

Det er egentlig ganske herlig å våkne opp til solstråle midt i øyet .. Litt vondt med det samme .. Men følelsen av å våkne sånn klokka 0645'ish, er god ! Det er altfor lenge siden det sjedde sist gitt .. Håper det er blå himmel ute i heeele dag ! Det har vært skikkelig kos da :D

Glemte forresten å nevne at jeg var på photoshoot med broren min på lørdag .. Må innrømme at den var litt smertefull :p Det å gå rundt i pumps med 10 cm'ish hæl er ikke digg ! Og heldigvis var det mange trapper som vi skulle gå opp og ned :p Jaja, var virkelig verdt det ! Var jo kjempe gøy og gleder meg til neste shoot :D Har fått et bilde, og det ble jo ganske kult :) Gleder meg til å se resten av bildene, om det ble flere :p hehe ;) Kan hende det kommer noen bilder hit om jeg får lov :)

Men men, ha en fin dag alle som leser ;p

~* kisses *~