22.04.2009

Njaaa, skeptisk

Når jeg sykla på vei til jobb idag ble jeg etterfulgt av den forbanna hvite due fuglen som jeg har nevnt tidligere .. Først landet den rett foran meg, og så fant den ut at den skulle følge meg et lite stykke .. Jeg mener, hva faen er greia ?? :o Det begynner å bli smålig skummelt kjenner jeg ! Om jeg ser den samme fuglen en gang til så ringer jeg til noen synske damer/menn som kan fortelle meg litt om derre .. Kanskje det ligger noe bak det ? :p I don't know !

I morgen skal jeg til frisøren for å bli litt lysere, kan bli spennende med tanke på at jeg har svart/lilla hår .. Om det ikke blir bra så må jeg sikkert en tur til frisøren en gang til .. Dyrt dyrt dyrt :/ Men forandring fryder .. Jeg savner det lyse håret mitt .. Virkelig gått lei av svarte fargen nå .. Hatt det tross alt i over ett år :o !! Så virkelig på tide med en liten forandring ;p

Nå skal jeg fortsette å kose meg med baguetten min på jobb, så ha en fiiiin dag alle godt folk ;D

~* kisses *~