05.04.2009

slappis søndag ..


Nå har jeg vært våken i en time og er fortsatt like trøtt .. Dumt å være for sosial i ei arbeidshelg kjenner jeg .. Neste helg skal jeg bare kose meg med film å legge meg i rett tid .. Sovnet vel i 3 tiden inatt tror jeg .. Ikke bra det der ..


ENDELIG er søndagen her, å gjett hva jeg skal idaaaag !! :D Jeg skal til byen og møte Randy Rockhard :D *fnis* Gleder meg så utrolig mye til å ligge i armene hans igjen .. Har jo tross alt ikke sett ham siden forrige onsdag ! Og vi skulle liksom ikke se hverandre på 2 uker ? Pft, akkurat som det hadde gått ?? Hah .. Nei, neppe ! Han er bare altfor altfor god til å gå glipp av ! MEN, nok om ham ;p


Snart skal jeg begynne å sykle til jobb og høre på at svanene gauler ut den stygge lyden sin .. Hvorfor skal svaner være SÅ vakre men lage så utrolig stygg lyd ? Det ødlegger så mye det .. Hmm, håper jeg blir svane i mitt neste liv .. <3>

Men men, kom innom arbeid å kjøp boller og brus .. Eller kanskje kaffe ? ;)


Snakkes, sjåast baksnakkes ;)


~* kisses *~