14.04.2009

Påske !




Jada, den rolige påskeferien ble kanskje ikke fullt så rolig gitt .. Det ble en skikkelig impuls tur på torsdags natt, da ble jeg henta av Kimo, Eivind og Gisle .. For en tur, og ble visst greit full ! Har et par bilder under som viser hvor stygg buksa mi ble .. Viser kun rompa mi, så du kan jo tenke deg hvor ille resten av buksa mi så ut .. Rest in Peace my dear dear white pants ! Smart tenkt av meg å ta på meg hvit bukse da .. Kreds for den tenker jeg !
Åre turen er uforglemmelig, den var helt rå ! helt til jeg small bakhodet mitt ned i brosteinen i sentrum .. Ble en liten hjernerystelse på grunn av det ..
Får egentlig ikke lov til å jobbe, men klarer èn dag før jeg får ei uke fri .. :) Blir godt til kropp og sjel å få den uka nå ja ..
Har dessuten lovt meg selv å holde meg edru frem til 17. mai, ikke så lenge men .. Det er en fin start på et nytt og bedre liv .. :)
Vel, nå er det middagstid som kjære søte BK lager ;*

See yah l8ers

~* kisses *~