26.04.2009

!!! :D !!!

20 grader folkens ! I April !! Er ikke det digg så vet fankern ikke jeg ! Håper virkelig sommeren har kommet for å bli nå .. I morgen er det meldt 20 grader og sol da også, så da blir det grilling og utepils på Strindheimen .. Gleder meg utrolig mye til det .. Satt ute i sola i går og bare slappa av med kort og kos .. Fikk faktisk skille på leggene ! Nice ey ? Very nice ;D

Ikke vært så aller flink med blogginga den siste uka akkurat, men det er på grunn av pc forbruket når jeg er i Trondheim .. Jeg og BK har gjort en avtale om at når vi er med hverandre skal pc'en brukes minst mulig .. Kun film eventuelt og om vi skal sjekke båtruter eller konto'n .. :) Så da blir det fort lite blogging .. Men innleggene mine blir desto større .. Så du blir her lengre :p Oi, nå ble det mye ravvel skriving her ser jeg :p

Anyways, tipper dua er tilbake !! Sitter på ei pumpe og stirrer ut .. Oh lord !! Synsk dame neste, eller sånn der overtroisk greie .. Jeg er redd ! mamma nevnte noe om at det kanskje er en engel som passer på meg, noe jeg også velger å tro på .. Så slipper jeg angsten :p

Men, nå kommer rush-tiden på jobb snart så må løpe .. Skrives snart ;)

~* kisses *~

P.S. Sooo happy that I could cry when I look in your eyes, coz you keep giving me, keep giving me butterflies <3 BK, du får meg til å smile og får meg glad vær dag .. Jeg har ikke ord på hvor heldig jeg er som faktisk har fått deg inn i livet mitt .. Ble veldig seriøst dette nå føler jeg :p Hohooooi :p Jaja, glad i deg ;*