01.04.2009

Wax on, wax off

Joda, den fuglen var tilbake igjen idag .. Sto så fint på bensinpumpa når jeg kom på jobb idag .. Den er steike fin, men ser jeg den en gang til så vurderer jeg å skyte den :p Jeg er redd den !
Jeg har ikke fått blogget på noen dager nå .. Har visst vært i Trondheim igjen .. Skjønner ikke dette jeg ass :p
Igår gjorde jeg noe som var sinnsykt gøy ! Jeg tok en bodywax på en, det gjorde visst veldig vondt .. But it was fuuun !! Gleder meg til å gjøre det igjen, selv om han sa at han IKKE skulle gjøre det igjen .. Synd for ham gitt ;) Hihi :D Noen som vil ha en full bodywax, så rop ut .. Dette kan jeg !

Noen som har blitt lurt enda idag da? Skjønner ikke helt greia med det der egentlig. Hvorfor er det liksom 1. April som er den store lure dagen når man lurer en vær dag ? Eller, ikke vær dag, men du skjønner hva jeg mener ..

See yah folks !

~* kisses *~