30.03.2009

Ingen tittel idag, eller ... Nei ..

Jeg har egentlig absolutt ingenting å skrive om .. Men så har jeg så utrolig mye å skrive om likevel .. Om helga nevnes er det utroooolig mye som har sjedd .. Men jeg vil ikke tenke så mye på helga .. Jeg får bare tilbake fylleangsten .. Den er vond ! Kan jo skrive om gårsdagen da ..
Jeg hadde angst , fyllenerver, kvalme, hodepine å skikkelig noia ! Lærer jeg på dette ? Nei nei, om et par uker så er jeg der igjen .. Skal nemlig jobbe 2 helger på rad nå, så får ikke drukket :D Tenk så godt det blir til helsa :D Trene litt å danse og kose meg i steden .. :) Få en litt fastere kropp til sommeren ;)
Nå skal jeg opp på kontoret til han far og skrive ut cv'er og søknader .. Også skal jeg spinne litt .. Spinne som i spinning altså ;)

Ha en fin blå mandag folks :D

*~ kisses ~*