26.03.2009

Musikk ? Yes Please !


Utrolig hvor mye bedre musikken blir når man har høy volum på altså . Eller, det kommer vel helt an på hvilket anlegg som spiller .. Ikke en sånn liten rå dårlig bilstereo som det skurrer i om man skrur opp volumet litt .. Jeg snakker om det pappa har, det spiller kjempe bra og det har et bra utseende . Ikke sant?

Bassen er heller ikke dårlig, blir kanskje litt for mye bass på noen av sangene egentlig .. Og jeg har ikke peiling på hvordan man justerer det ned .. But, I just dont care ! Musikken er høy uansett :D

Sola skinner, spist baguett med kyllingsalat , drukket juice og nå chiller jeg på soffan med musikken på full vreng ! Herlig start på dagen dette .. Håper været forblir sånn videre , et skikkelig fint påske vær .. Nå som jeg kom inn på påska, så ska jeg jobbe mye i påska, ka-ching ! Ikke helt forberedt på den, siden jeg trodde det var vanlig turnus vi hadde .. Men tydligvis ikke .. Litt skuffa over det, men jeg får vel bare jobbe da ..


Huff, greit lite fornuftig det jeg skriver om på bloggen min ass .. :p Æsj :p


Men men, snakkes ;)


~kisses~