23.03.2009

What what??

På fredag ble det en real fyllekule .. Jeg drakk Rom&Cola .. Ganske gøy, men kan vel si at jeg ble ALTFOR full !! Ble fotløs når vi skulle dra, bokstavelig talt ! Når vi dro fra Ila og til en plass ( eeh, Malvik?? ), sovnet jeg omtrent med engang jeg satt meg inn i bilen .. Og bortevekk ble jeg, frem til vi kom til den bensinstasjonen som er ved siden av E6'en mellom Trondheim og Malvik .. Da skulle jeg liksom GÅ til gudene vet hvor :p Geez, det var sikkert mer jeg gjorde og .. Men skriver det ikke her .. Huff !
Fikk en finfin feiring da :D Feira skattepengene mine som jeg får tilbake ! En FIIIIN sum for å si det sånn ! Angrer ikke i det hele tatt på at jeg betalte 50% skatt noen mnd i fjor får å skrive det sånn .. !!
Nå bli det et par tattiser i sommer og en sydentur !! Blir vel tattis på ribbeina og bak på ene leggen, regner jeg med .. Ja, de er store .. :) Og snasne er de og !! Damn !! Can't fucking wait !!
Men, nå ska jeg stå opp og ta en runde på KBS senteret :) På tide å stå opp nå kanskje ..

See yah !

~kisses~