24.03.2009

Bored too death !


Jeg kjeder meg så mye at jeg griner snart .. Utrolig hvor kjedelig det er å vente på at lønna skal komme inn på kontoen så jeg kan dra til KBS senteret og shoppe litt .. Skal også møte ei venninne der som jeg ikke har sett på en god stund, så det blir koslig :) Men, igjen.. Lønna må komme inn først .. Håper den kommer FØR 12oo .. Noe jeg tviler sterkt på desverre .. Heldigvis kommer rockeren hjem litt over 11oo idag, så blir ikke så mange timer hvor jeg kjeder meg akkurat .. Så ikke akkurat synd på meg sånn sett ;)

Utrolig hvor lite oppfinnsom jeg skulle være nå da ! Nesten irriterende ! Kan ikke spille Gitar Hero heller tror jeg, det sover tross alt 2 tøffluser her .. Eller i naborommene da :p Hadde de sovet her hadde de ikke sovet nå, det kan jeg banne på :p Håper så veldig på at jeg ikke våkner klokken 05oo i mårra .. Da gråter jeg seriøst ! Det skal ikke være lov det der .. Lys våken så tidlig på en fridag ?? HVA er greia med det a? Æsj ass .. :p

Krangla forresten med en fyr idag igjen .. Det er så ille at nå har jeg slettet nr hans fra mobilen min .. Jeg er så møkklei av det der nå .. Beskylder meg for at jeg kommer til å slenge med leppa om ham til folk ?? Det tyder jo mye på at han ikke kjenner meg .. Noe irriterende når han har kjent meg i over 3 fuckings lange år .. !! Thank you Thank you !! Ja, vet det er teit av meg å la det gå inn på meg .. Men håper du skjønner hvorfor jeg reagerer på den ?? Men, det er bra at han sier det til meg og ikke til noen andre først ... Kred. for den !!

Jeg har så veldig lyst til å si at jeg hater deg, men det er for sterkt ord å bruke .. Jeg er bare mindre glad i deg, det blir vel mer rett og si .. Jeg vet du ikke liker at jeg skriver dette, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om det .. Du kjenner meg .. Litt for godt .. Irriterer meg hvor godt du faktisk kjenner meg .. Men, kommer det ut et rykte som faktisk er sant .. Så vet jeg hvor du bor ! Vet du ikke kommer til å gjøre noe så vondt mot meg, du er jo tross alt en person man kan stole på ! !

Jeg orker rett og slett ikke deg mer, har det rett og slett for bra uten deg ! Du ødlegger bare for meg faktisk .. jeg har blitt så mye sterkere de siste mnd på grunn av den situasjonen vi hadde .. Mye sterkere enn du tror .. Du får meg ikke til å si unnskyld for ting jeg ikke har gjort mer .. Jeg kommer ikke krypende tilbake som en stakkarslig liten valp som søker trøst .. Du er ute av livet mitt for godt ! Du skulle bare visst hvor herlig det er å kunne dele dette med alle sammen, så de skjønner det . Om du leser dette, så ikke ta kontakt . Du vet selv at jeg ikke tar telefonen til folk jeg ikke har lagret på mobilen . Så det er ikke noe poeng i det .

Jeg vil ønske deg et godt liv, og håper du finner ut av hva du faktisk vil ..


Mindre glad i deg ! ;)


~kisses~


P.S. Til dere som tror dere vet hvem den personen jeg skriver om her, så tar dere 99% feil ;)