19.03.2009

Torsdag :)

Det er torsdag, og jeg har tatt på meg kveldsvakta til Stian .. Så går torsdagen litt fortere :D For imårra skal jeg til Trondheim igjen .. Og det skal festes i mårra .. Om jeg skal feste på lørdagen vet jeg ikke enda .. Skal spørre bror om jeg kan låne kåken hans for å slappe av litt for meg selv .. KANSKJE :p Tviler på at det skjer men :p Blir sikkert så jeg fester med en eller annen skapning tenker jeg .. Godt med frihelg man kan slite seg ut på ..
Har dere forresten kjent den gode lukta som er ute om dagen ? Den herlige vårlukta som er ute nå er bare vidunderlig <3 Og jeg satt ute på verandaen og stekte meg litt , heeerlig altså ! Ikke fult så herlig når jeg fikk øye på 2 edderkopper som var på angrep mot meg, men de er 2 stykk døde edderkopper nå ;) Moahaha ! De kan dø alle sammen !! Er vel de som er det verste med våren/sommeren egentlig .. Æsj :p

Jeg hadde egentlig mye uinteresante (meget usikker på det ordet der) ting jeg skulle skrive idag .. Men har glemt absolutt alt ! Tenker for det meste kun på ett par ting for tiden :D Noe såå herlig a gitt ;D *mihi*

See ya l8ers ;D

~kisses~