26.03.2009

Chris Brown


Hva faen skjer ? Er det sånn at man ikke skal like musikken til denne fyren for at han klikker litt på Rihanna ? Musikken blir dritt dårlig for at han slår dama si ? Eh, nei ! Den er da like bra som før den vil jeg påstå . Greit nok, menn skal ikke slå kvinnfolk .. Men kvinnfolk slår mannfolk ? Skal klikke i vinkel på de som slår menn da eller? :p Jeg sier ikke at det er greit at menn slår kvinner her nå, men et slag i tryne utgår uansett mener jeg .. Vold løser da ingenting .. Da er det bedre å gå løs psykisk .. Det gir mer smerter enn et slag .. Lær dere å snakk om problemet ;) Blir så mye bedre av det ..
Jeg synes synd på CB for at han gjorde dette og at det gikk utover karrieren hans .. At privatlivet hans skal gå utover musikken hans er tåpelig mener jeg ..
Jeg liker musikken hans, og kommer fortsatt til å høre på musikken hans selv om han har gjort dette .. Han har peiling på det han gjør ..

G O C H R I S B R O W N !! ;p