06.03.2009

So happy that I could cryyy ;p



For det første vil jeg bare si HAHAHA !! JEG VANT VEDDEMÅLET !! Og som du ser så måtte taperen bli malt påp Hadde ikke vært så ille om det var et kvinnfolk det her, men det er nok av det mannlige kjønn det her. Tror han følte seg ganske macho når han var ute blant folk og handla diverse ;p That was so fuun ;D Rightyright? :p

For det andre så har jeg blitt SYKT hekta på sangen til Tone Damli Aaberge. Sangen er gjennomført søøøt ! Gosh !

So happy that I could cry when I look in your eyes, cuz you keep giving me, keep giving me butterfliies <3>

For det tredje så skal jeg på fest i Trondheim idag :D Kom hjem fra trondheim for en bitteliten time siden, så nå skal jeg begynne å ordne meg for så å dra tilbake til Trondheim. Gleder meg til å feste med Sigrid og Edel igjen ! Så søte som de er <3>

men, ha e KJEMPEFIN helg folkens !! Det skal jeg ha ! SOOOL UTE !! Det er vååår !! NYT DET !! :D :D

~kisses~