11.03.2009

ohoooi !!! ;D

Jaja, ble så jeg blogga litt til gitt .. Satt bare å tenkte på dansing sånn helt plutselig .. Siden jeg skal begynne med Yoga, så tenkte jeg på det med dansing .. jeg har VELDIG lyst til å begynne igjen, og når jeg så en video på youtube for 5 min siden så ble jeg skikkelig inspirert til å begynne .. Jeg savner å danse jazz .. Bli sånn sprek som jeg var før ;) Iz nize, yeezz?? :D
Så får se om jeg begynner når jeg flytter til Trondheim :)

Forresten, jeg kommer til å bli dekt av tattoo's ! Jeg har STORE planer !! Også plutselig dukket det enda en tattis opp som jeg vil ha .. Den er snasen skal dere vite ! Skal ha den bak på leggen eller på overarma .. Dont know yet .. Gleder meg bare til feriepenger og skattepengene kommer jeg nå :D OHOOOOI ! ! ! :D Jeg deler ikke bildet av tattoo'en til noen før den er på kroppen min ! Den er bare for bra !! Så den skal jeg HA ! Basta !

Men, snakkes ! ;D ordne meg til jobb jeg nå ;)

~kisses~