15.03.2009

Uuut mot havet :)


Ja, da var jeg nok en gang ut på bøljan blå over til Trondheim .. Så da fant jeg ut at jeg skulle skrive litt her .. Ikke akkurat såå gøy å ta båten akkurat .

Idag på jobb hadde jeg en litt anderledes arbeidsdag, det kom nemlig en hvit fin nydelig fugl INN på stasjonen !! Med litt fylleangst så er dette ikke godt for kropp og sjel ! Langt der i fra ! Den var inne på stasjonen i nesten 2 hele timer .. Koste seg i døråpningen .. Måtte til slutt kaste ei pølse på den for å få den ut .. Fikk kanskje litt dårlig samvittighet for det etterpå, men herlighet, skal jeg liksom la den gå rundt på stasjonen da eller? Nei nei :p
Ble et dårlig bilde, men du ser at det er en fugl på døra der :p
Noen som vet hva slags fuglerase det er? Så ut som en blanding mellom rype og en due .. Den var så veldig fin ! Nesten så jeg tok den med hjem, for den var faktisk veldig tam .. Kunne til og med ta på den .. Merkelige greier det der egentlig .. Er det en lykkefugl kanskje? Eller er det ulykkesfugl ? :p Njæ, idag valgte jeg å tro at det er en ulykkesfugl .. Jeg begynte nemlig å drikke bittelitt igår, å har blackout fra etter 12ish tiden ... Husker bare at jeg dansa swing med Morten :D Det er så utrolig gøy å danse med ham, for han er så SINNSYKT flink !!! Elsker å danse swing med den gutten der :D
Men, nå vil jeg faktisk ikke dele mer med deg .. Så snakkast !
~ kisses ~