04.03.2009

IDAG !


Nå sitter jeg i kjellerstua i Vanvikan å ser Ellen DeGeneres og venter på fiskeboller i hvit saus som mor lager til oss nå . Skal snart til Rissa så jeg får bestilt meg nytt visa-kort og betalt husleia . Som er noen dager for sen pga at jeg mista kortet mitt forrige helg .. Dumbass som jeg er i fylla :p
Senere idag er det jobb , og etter jobb skal jeg til byen igjen ;) Noen som savner Trondheim tro?
Vel, har fått tilbud om jobb på Trondheim Torg, så ting vurderes nå gitt .. Sa ifra til de jeg fikk jobb-tilbudet fra om at jeg må ha litt tid og tenke på .. Også må man jo se hvordan andre ting skjer fremover .. :p
Fikk forresten verdens søøøøteste mms igår ! Noen av dere har sikkert sett den før :p Men I liiiike you ... Gosh, I like you .. :D hihi, søøøøøt <3
Nei, jeg er langt ifra våken på dette bildet og underbitt ser jeg at jeg også har :p Jaja, kan ikke alltid være like heldig på bildene sine?? ;p
Ha en fin dag du ! :D
~kisses~