10.03.2009

Chill, æææit?


Volcom iz tha shiiit lizom :p I hvert fall her tydligvis :p Men det er kule klær og det er bra kvalitet .. Og, gutter, kjøp det ! Det er lekkert med mannebein i volcom klær .. Det har jeg funnet ut ! Græor ;p *hæhæ*


Anyway, idag har det vært bare kos og en herlig dag ! Sola ute, dobbel kaffe latte med MASSE karamell i, kortspill og film .. Og jeg lærer aldri på at jeg IKKE skal ha DOBBEL kaffe latte .. Enkel neste gang ? Nei nei, det er for digg ;D mmmmh <3>

Idag skal jeg hjem til Rissa og til samboeren min som jeg fikk sett i 30 sek på ei uke nå :p God samboer jeg er ? :p Nei nei .. :) Men blir hjemme en del fremover nå da.. Arbeidshelg i helga så :) Blir godt, får bare satse på at det ikke er noen fest når jeg kommer hjem fra jobb på fredag ;p Som forrige arbeidshelg :p Slemme slemme samboer !! ;p


Men, nå skal jeg kose meg videre mens jeg er i byen ;)

Ha en fiiiinfin dag godtfolk ;D


~kisses~