02.03.2009

what a weekend .. !!


jeg håper så virkelig det er lenge til jeg opplever en sånn helg som dette igjen .. Jeg er ødlagt fra topp til tå .. Bokstavelig talt .. Tryna med stuebordet til Totto, så er hoven og blå rett over høyre øyet, stiiv nakke/hals, fortsatt store smerter i skuldra etter fallet på hotellet, ryggen generelt er bare le fugged ! , rompeballene er vond (tryna en del ), knærne er blå (kødder ikke når jeg sier at hele kneskåla på begge knær er helt blå ), leggene har berga ganske bra , mista lilletå-neglen og tre negler på høyre hånd .. Hva skal man si ?? Er jeg ikke flink? Vel, tyder bare på en vellykket fyllehelg ..

Jeg er sliten og kvalm .. Jeg vil ha pizza med kjøttdeig, løk og nachos .. Ikke minst hvitløksdressing ! Må vel stikke og ordne med det senere på dagen .. OM jeg finner visakortet mitt .. :/

Vil bare takke en person som vekket meg 0522 idag tidlig .. Jeg er for våken til å sovne igjen .. Slitsomt når man ikke trenger å stå opp før langt ut på dagen .. Thank you honeybunny !! ;p

Må vel finne meg en skikkelig dårlig film eller noe sånt :p


Snakkes om litt ;)


~kisses~