23.03.2009

Verdens Beste Bror !



Jeg vil dedikere et blog innlegg til min bror .


Tom Kristian, jeg savner deg . Synes vi kan finne på noe sammen snart . Men middag og en liten fyllekule etterpå. Det gjør meg alltid glad. Vi har faktisk ikke kranglet i fylla før, untatt den lille episoden i Alanya .. Noe jeg ikke vil snakke høyt om .. :p
Men jeg har alltid telefonen på, så ring om det passer en gang .. Så satser jeg på at jeg ikke har arbeidshelg .. :)

Jeg er bare så utrolig heldig som har deg som en av mine nærmeste . Du skulle bare visst hvor mye du faktisk betyr for meg. Det er rett og slett ubeskrivelig mye. Du har hjulpet meg gjennom det hardeste jeg noen gang har opplevd. Jeg vet ikke hva som hadde sjedd om du ikke hadde snakket med meg da. Skummelt å tenke på. Jeg fikk vite at du gikk igjennom noe lignende selv. Noe jeg aldri hadde trodd. Du er den sterkeste personen jeg vet om bror ! Du er mitt forbilde ! Og kommer nok alltid til å være det. Jeg skal bli flinkere med å snakke med deg, noe du vet jeg sliter litt med uansett hvem det er snakk om .. Men det er du som kjenner meg på det dypeste. Du fortjener og høre de beste ting vær eneste dag .. Jeg gir deg noen "glad i deg" og "elsker deg" sms en sjelden gang . Har funnet ut at det er bedre med en sjelden gang, enn aldri. Ikke sant? ;)
Jeg håper du har det kjempe bra nå, og at du ringer meg så fort du finner ut når du vil dra meg med ut ei helg. I miss it !!

Men du skal vite det bror, jeg elsker deg !

Ingen deg, ingen meg.

LOVE YOU !!

~kisses~