14.03.2009

Sooool baaaare soooool :D


For en vidunderlig dag dette skulle være da !! Våknet opp uthvilt, så ut vinduet og fikk se blå himmel og soool ! Mamma ringte å spurte om jeg ville være med på Kake&Krokus for å ta en kaffe.. Selvfølgelig ville jeg det ! Alltid koslig å være med mor og far :D Elsker dem så utrolig høyt !! <3>
Nå sitter jeg på jobb og såklart, jeg koser meg som vanlig ;) Akkurat hatt besøk av Jonne, Jøran, Marit og Karina .. Det kommer så utrolig mye ut av kjeftene deres at det egentlig ikke skulle vært lov :p Noen ganger ler man så sinnsykt at man må knipe litt ekstra for å ikke tisse seg ut :p HAHA !! Quote Jonne : Put your face in mi count ! Wtf ?? :p Kanskje ikke så gøy for dere som leser dette, men utrolig morsomt å høre det fra ham :p

I lovez the Vanværinga ;D I hvertfall, noen ;) Disse ? Mmhhm !! I love them <3>
De skulle visst komme tilbake, så blir vel mer latterkuler da ;p


Ikveld skal Totto ha fest, så jeg kommer til å slite litt med å holde meg edru tror jeg.. hvor godt hadde det ikke vært med en iskald Corona ute på verandaen da ?? mmmm !!!

Dette kan bli en spennende kveld for meg tror jeg ;p hoho :p


Ha en finfin dag <3


~kisses~