11.03.2009

...hææ?


Nå har jeg snakket i tlf i 45min'ish .. Ikke koslige greier .. Hva med å faktisk SNAKKE med meg ? Er det så vanskelig ? Jeg vet du ikke liker at jeg skriver om det her, men ingen vet hvem jeg snakker om .. De tror de vet hvem jeg snakker om, men de vet ikke uansett ..

Jeg blir utrolig lei meg når jeg snakker med deg, ubeskrivelig lei meg .. Til og med smertene fra skuldra mi forsvinner .. Det sier litt !! Jeg elsker deg og hater deg på samme tid .. Det er hardt !!


Jeg er glad jeg har kommet meg videre nå .. Fått meg jobb i byen, ser etter ny plass å bo, muligheter for at jeg ordner meg med en hund etter hvert som jeg har slått meg mer til ro i byen .. Og ikke minst, jeg har truffet et herlig menneske ! Og vennene hans er ikke akkurat mindre herlig :) Følte meg velkommen hjemme hos dem fra første stund ! Man får ikke bedre velkomst enn det .. Jeg har også fått flere venner i byen nå, en bedre vennegjeng .. Ikke det at de jeg kan kalle venner nå er mindre bedre enn de i byen, nei nei ! De som faktisk er venner med meg, DERE ER SÅÅÅÅÅÅ SINNSYKE GOOOOODE ! ! ! LOVE YOU SOOOO FUCKING MUCH !!!!

Jeg vil komme meg bort fra fosen og alle de falske ryktene som svirrer rundt om alt og alle .. Det er veldig irriterende at man ikke kan unngå dem .. For jeg vil virkelig unngå dem .. Vil heller høre sannheten fra personen det handler om !! Hvorfor er dere så slemme med folk ? Bare for at dere skal føle dere bedre som person ? Dere vet at dere bare graver deres egen grav mer og mer ?? Og hva om dere tenker på om hva faktisk rykter kan gjøre med en person ? Jeg havnet nesten i FENGSEL på grunn av et jævla rykte ! Har jeg fått oppklart ryktet enda ? Nei, for de står fortsatt på det ryktet .. Jeg sier bare til dere, KOM MED EN LØGNDETEKTOR-TEST !! Så skal jeg le dere rett opp i tryne å si, SYND DET !!! Faktisk, jeg venter den dag i dag på at politiet skal komme, for du sa du hadde anmeldt saken .. Håper du snakker sant om dette :D Gleder meg til de kommer !!! :D

Og det er ikke det eneste rykte som har gått mer innpå meg enn andre. Det var et rykte som gikk utover familien min også .. Hva faen er det som feiler dere ?? Synes dere dette er morsomt ?? Er dere så vanvittig syke i hodet deres ?? Det er faktisk mennesker som tar selvmord på grunn av sånne ting, vet dere det ?? HÆH ???

BRENN I DET MØRKESTE SVARTEST HELVETTE !!! :D

Jeg synes så utrolig synd på dere ! Som ikke har noe annet liv enn å spre falske rykter ! Skaff dere en annen hobby for faen ! Kanskje Fosen blir en god plass å bo for ungdommer om dere skaffer dere et liv !

Det er en grunn til at ungdommer vil flytte fra bygda ..


TENK DERE OM FØR DERE SIER NOE NESTE GANG !!